Методичні рекомендації щодо організації та проведення
ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики
Критерії оцінювання олімпіадної роботи
Критерії оцінювання (7-бальна задача) |
|
7 |
Завдання розв’язано правильно, супроводжується докладними поясненнями, містить необхідні обґрунтування |
6 |
Задачу розв’язано, але є незначні недоліки чи відсутні необхідні для повноти розв’язування зауваження |
5 |
Задачу в основному розв’язано, але допущена механічна помилка, яка не вплинула корінним чином на відповідь, чи наявний інший недолік, який усунути легко |
4 |
Чітко виражена не менше як половина розв’язання задачі, або наявний рівносильний їй частковий випадок, або із двох складових задачі розв’язана складніша |
3 |
Розв’язано близько половини задачі, можливо, з незначними недоліками, або із двох складових задачі розв’язана простіша |
2 |
Запропонована ідея розв’язання та зроблено деякий поступ у її реалізації, або розглянуто деякий нетривіальний частковий випадок |
1 |
Виражена ідея розв’язання чи записана правильна відповідь при обов’язковій наявності спроб, можливо, і невдалих, їх реалізації, або розглянуто тривіальний частковий випадок |
0 |
Задача розв’язана повністю неправильно, або записана лише готова відповідь, одержання якої не є очевидним, або задача не розв’язувалася взагалі |