Алгебра та початку аналізу (академічний рівень), 10 клас
(70 год, І семестр – 32 год, 2 год на тиждень
ІІ семестр – 38 год, 2 год на тиждень)
Програма: Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Академічний рівень. Автори: Бурда М.І., Глобін О.І., Нелін Є.П. (наказ МОН України від 14.07.2016 № 826)
Підручник: Алгебра і початки аналізу: підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів: академічний рівень/ А.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський, В.Б. Полонський, М.С. Якір. – Х.: «Гімназія», 2010. – 325 с. : іл. (наказ від 03.03.2010 р. № 177)
№ з/п |
Теми уроку |
К-сть годин |
Дата проведення |
Примітки |
Тема 1. Функції, рівняння і нерівності |
||||
1 |
Числові функції. Способи задання числових функцій. Властивості функцій: область визначення, область (множина) значень функції, нулі функції, проміжки знакосталості функції, проміжки зростання, спадання, сталості функції, парність, непарність функції, найбільше та найменше значення функції |
1 |
|
|
2 |
Побудова графіків функцій за допомогою геометричних перетворень відомих графіків функцій. |
1 |
|
|
3 |
Рівносильні перетворення рівнянь. Рівняння-наслідки |
1 |
|
|
4 |
Рівносильні перетворення нерівностей, метод інтервалів |
1 |
|
|
5 |
Розвязування задач з теми «Функції, рівняння і нерівності» |
1 |
|
|
6 |
Контрольна робота № 1 «Функції, рівняння і нерівності». Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
Тема 2. Степенева функція |
|
|||
7 |
Корінь п–го степеня. Арифметичний корінь п–го степеня, його властивості |
1 |
|
|
8 |
Перетворення коренів. Дії над коренями. |
1 |
|
|
9 |
Функція та її графік |
1 |
|
|
10 |
Ірраціональні рівняння |
1 |
|
|
11 |
Степінь з раціональним показником, його властивості |
1 |
|
|
12 |
Перетворення виразів, які містять степінь з раціональним показником |
1 |
|
|
13,14 |
Степеневі функції, їх властивості та графіки |
1 |
|
|
15 |
Розв’язування вправ з теми «Степенева функція» |
1 |
|
|
16 |
Контрольна робота № 2: «Степенева функція» |
1 |
|
|
Тема 3. Тригонометричні функції |
||||
17 |
Аналіз контрольної роботи. Радіанне вимірювання кутів |
|
|
|
18 |
Синус, косинус, тангенс, котангенс кута |
1 |
|
|
19 |
Тригонометричні функції числового аргументу. Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу |
1 |
|
|
20 |
Формули зведення |
1 |
|
|
21 |
Періодичність функцій. Властивості та графіки тригонометричних функцій. |
1 |
|
|
22 |
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
1 |
|
|
23 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
24 |
Формули додавання. |
1 |
|
|
25 |
Формули подвійного кута. |
1 |
|
|
26 |
Формули перетворення суми і різниці тригонометричних функцій на добуток. |
1 |
|
|
27 |
Формули перетворення добутку тригонометричних функцій на суму. |
1 |
|
|
28 |
Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
|
29 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
30 |
Розв’язування вправ з теми «Тригонометричні функції» |
1 |
|
|
31 |
Контрольна робота № 3 «Тригонометричні функції» |
1 |
|
|
32 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування завдань підвищеної складності |
1 |
|
|
Тема 4. Тригонометричні рівняння |
|
|||
33 |
Обернені тригонометричні функції (означення, властивості) |
1 |
|
|
34 |
Найпростіші тригонометричні рівняння |
1 |
|
|
35 |
Основні способи розв’язування тригонометричних рівнянь. Заміна змінних при розв’язуванні тригонометричних рівнянь. |
1 |
|
|
36 |
Основні способи розв’язування тригонометричних рівнянь. Розв’язування тригонометричних рівнянь виду за допомогою розкладання на множники. |
1 |
|
|
37,38 |
Основні способи розв’язування тригонометричних рівнянь. Відбір коренів в тригонометричних рівнянь. |
2 |
|
|
39 |
Розв’язування вправ «Тригонометричні рівняння» |
1 |
|
|
40 |
Контрольна робота № 4 «Тригонометричні рівняння» |
1 |
|
|
Тема 5. Похідна |
|
|||
41 |
Задачі, що приводять до поняття похідної. Геометричний та фізичний зміст похідної. |
1 |
|
|
42 |
Геометричний та фізичний зміст похідної. Рівняння дотичної до графіка функції у заданій точці. |
1 |
|
|
43 |
Похідні деяких елементарних функцій. Таблиця похідних. |
1 |
|
|
44 |
Правила обчислення похідних. Похідна суми, добутку і частки функцій. |
1 |
|
|
45 |
Розв’язування задач і вправ на знаходження похідної заданої функції |
1 |
|
|
46 |
Похідна складеної функції. |
1 |
|
|
47 |
Розв’язування вправ на знаходження похідної складеної функції |
1 |
|
|
48 |
Розв’язування задач і вправ з теми «Похідна» |
1 |
|
|
49 |
Контрольна робота № 5 «Похідна» |
1 |
|
|
Тема 6. Застосування похідної |
||||
50 |
Монотонність і сталість функції. Критичні точки функції. |
1 |
|
|
51 |
Екстремуми функції. Необхідна і достатня умова екстремуму. |
1 |
|
|
52,53 |
Розв’язування вправ на знаходження проміжків монотонності та екстремумів функції. |
2 |
|
|
54 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
55 |
Загальна схема дослідження функції для побудови її графіка. |
1 |
|
|
56,57 |
Розв’язування вправ на дослідження функцій за допомогою похідної та побудову графіків функцій |
2 |
|
|
58 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
59 |
Знаходження найбільшого і найменшого значень функції. |
1 |
|
|
60 |
Розв’язування задач на знаходження найбільшого і найменшого значень функції. |
1 |
|
|
61 |
Розв’язування задач і вправ на застосування похідної |
1 |
|
|
62 |
Контрольна робота № 6 «Застосування похідної» |
1 |
|
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач |
||||
63 |
Функції, їхні властивості та графіки |
1 |
|
|
64 |
Розв’язування рівнянь та нерівностей. |
1 |
|
|
65 |
Степеневі функції, їх властивості та графіки |
1 |
|
|
66 |
Тригонометричні функції |
1 |
|
|
67 |
Тригонометричні рівняння |
1 |
|
|
68 |
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
1 |
|
|
69 |
Підсумкова контрольна робота за рік |
1 |
|
|
70 |
Підсумковий урок |
1 |
|
|