Алгебра та початки аналізу, 11клас. Академічний рівень
3 години на тиждень, всього 105 годин
(І семестр – 48 годин, ІІ семестр – 57 годин)
Програма: Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Академічний рівень. Автори: Бурда М.І., Глобін О.І., Нелін Є.П. (наказ МОН України від 28.10.2010 № 1021)
Підручник: Алгебра. 11 клас: підруч. для загальноосвіт. навчальн. закладів: академ. рівень, проф. рівень / А.Г.Мерзляк, Д.А.Номіровський, В.Б.Полонський, М.С.Якір. – Х.: Гімназія, 2011. – 431 с.: іл.
№ уроку |
Тема, зміст уроку |
К-сть годин |
Дата проведення |
|
Тема 1. Похідна та її застосування (26 год) |
|
|||
1 |
Повторення. Дійсні числа та їх властивості |
1 |
|
|
2 |
Повторення. Модуль дійсного числа та його властивості |
1 |
|
|
3 |
Поняття про неперервність та границю функції в точці |
1 |
|
|
4 |
Поняття приросту аргумента та приросту функції. Задачі, які приводять до поняття похідної |
1 |
|
|
5 |
Похідна. Механічний та геометричний зміст похідної. |
1 |
|
|
6 |
Рівняння дотичної до графіка функції в точці |
1 |
|
|
7 |
Похідні деяких елементарних функцій |
1 |
|
|
8 |
Правила обчислення похідних |
1 |
|
|
9 |
Похідна складеної функції |
1 |
|
|
10 |
Похідні тригонометричних функцій |
1 |
|
|
11 |
Розв'язування задач на обчислення похідних поданих функцій |
1 |
|
|
12 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
13 |
Контрольна робота № 1 |
1 |
|
|
14 |
Монотонність і сталість функції. Критичні точки функції |
1 |
|
|
15 |
Знаходження проміжків монотонності функції. Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
16 |
Екстремуми функції. Необхідна і достатня умови екстремуму |
1 |
|
|
17 |
Розв'язування вправ |
1 |
|
|
18 |
Загальна схема дослідження функції [для побудови її графіка] |
1 |
|
|
19,20 |
Розв'язування вправ на дослідження функції [для побудови її графіка] |
2 |
|
|
21 |
Найбільше і найменше значення функції |
1 |
|
|
22,23 |
Розв'язування задач на знаходження найбільшого та найменшого значень функції |
2 |
|
|
24 |
Розв'язування найпростіших прикладних задач |
1 |
|
|
25 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
26 |
Контрольна робота № 2 |
1 |
|
|
Тема 2. Показникова функція (22год) |
|
|||
27 |
Степінь із довільним дійсним показником та його властивості |
1 |
|
|
28 |
Показникова функція, її властивості та графік |
1 |
|
|
29 |
Застосування властивостей показникової функції до розв'язування вправ |
1 |
|
|
30 |
Найпростіші показникові рівняння |
1 |
|
|
31 |
Зведення деяких показникових рівнянь до найпростіших |
1 |
|
|
32 |
Розв'язування більш складних показникових рівнянь |
1 |
|
|
33 |
Розв'язування систем рівнянь, що містять показникові функції |
1 |
|
|
34 |
Розв'язування найпростіших показникових нерівностей |
1 |
|
|
35 |
Розв'язування більш складних показникових нерівностей |
1 |
|
|
36 |
Розв'язування показникових рівнянь, нерівностей та систем. |
1 |
|
|
37 |
Контрольна робота № 3 «Показникова функція» |
1 |
|
|
|
Тема 2. Логарифмічна функція (22год) |
|
|
|
38 |
Логарифм числа. Основна логарифмічна тотожність. |
1 |
|
|
39 |
Основні властивості логарифмів. Формула переходу від однієї основи логарифмів до іншої |
1 |
|
|
40 |
Логарифмування та потенціювання |
1 |
|
|
41 |
Логарифмічна функція, її властивості та графік. Застосування властивостей логарифмічної функції до розв'язування вправ |
1 |
|
|
42 |
Розв'язування найпростіших логарифмічних рівнянь |
1 |
|
|
43 |
Розв'язування більш складних логарифмічних рівнянь |
1 |
|
|
44 |
Розв'язування систем рівнянь, що містять логарифмічні функції |
1 |
|
|
45 |
Розв'язування найпростіших логарифмічних нерівностей |
1 |
|
|
46 |
Розв'язування більш складних логарифмічних нерівностей |
1 |
|
|
47 |
Розв’язування вправ з теми «Логарифмічна функції» |
1 |
|
|
48 |
Контрольна робота № 4 «Логарифмічна функції» |
1 |
|
|
Тема 3. Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики (12 год) |
|
|||
49 |
Поняття сполуки. Правило суми і добутку. Впорядковані множини. Розміщення |
1 |
|
|
50 |
Перестановки (без повторень). Комбінації (без повторень) |
1 |
|
|
51 |
Розв'язування комбінаторних задач |
1 |
|
|
52 |
Поняття випадкової події і випадкового експерименту. Статистичне означення ймовірності. Класичне означення ймовірності |
1 |
|
|
53 |
Розв'язування задач на обчислення ймовірності із застосуванням комбінаторних схем |
1 |
|
|
54 |
Поняття про статистику. Генеральна сукупність та вибірка. Вибіркові характеристики |
1 |
|
|
55 |
Графічне подання інформації про вибірку |
1 |
|
|
56 |
Розв’язування вправ з теми «»Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики» |
1 |
|
|
57 |
Контрольна робота № 5 «Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики» |
1 |
|
|
Тема 4. Інтеграл і його застосування (20 год) |
|
|||
58 |
Поняття первісної. Основна властивість первісних. Невизначений інтеграл |
2 |
|
|
59,60 |
Правила знаходження первісних. Таблиця первісних. |
2 |
|
|
61,62 |
Геометричний зміст і означення визначеного інтеграла. Формула Ньютона-Лейбніца |
2 |
|
|
63,64 |
Властивості визначеного інтеграла. Означення визначеного інтеграла через інтегральні суми |
2 |
|
|
65,66 |
Розв'язування вправ на знаходження визначених інтегралів |
2 |
|
|
67,68 |
Обчислення площ плоских фігур |
2 |
|
|
69,70 |
Обчислення об'ємів тіл |
2 |
|
|
71 |
Розв'язування прикладних задач |
1 |
|
|
72 |
Розв’язування вправ з теми «Інтеграл і його застосування» |
1 |
|
|
73 |
Контрольна робота № 6 «Інтеграл і його застосування» |
1 |
|
|
Тема 5. Повторення курсу алгебри і початків аналізу (25 год) |
|
|||
74,75 |
Функції, рівняння, нерівності. Підготовка до ДПА та ЗНО |
2 |
|
|
77,78 |
Степенева функція. Підготовка до ДПА та ЗНО |
2 |
|
|
79,80 |
Тригонометричні функції. Підготовка до ДПА та ЗНО |
2 |
|
|
81,82 |
Тригонометричні рівняння і нерівності. Підготовка до ДПА та ЗНО |
2 |
|
|
83,84 |
Похідна та її застосування. Підготовка до ДПА та ЗНО |
2 |
|
|
85,86 |
Показникова і логарифмічна функції. Підготовка до ДПА та ЗНО |
2 |
|
|
87,88 |
Елементи теорії ймовірності і математичної статистики. Підготовка до ДПА та ЗНО |
2 |
|
|
89,90 |
Інтеграл і його застосування. Підготовка до ДПА та ЗНО |
2 (3) |
|
|
91,92 |
Контрольна робота № 7 (підсумкова) |
2 |
|
|
93-101 |
Розв’язування прикладних та цікавих завдань |
9 |
|
|