Геометрія, 8 клас
(70 год. I семестр — 32 год, 2 год на тиждень,
II семестр — 38 год, 2 год на тиждень)
Програма: Математика. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (наказ МОН України від 07.06.2017 № 804)
Укладачі програми (2012 р.):М. І. Бурда, Ю.І. Мальований, Є.П. Нелін, Д.А. Номировський, А.В. Паньков, Н.А. Тарасенкова, М.В. Чемерис, М.С. Якір
У розвантаженні програми (2015 рік) брали участь:М.І. Бурда, А.В. Паньков, М.С.Якір, Д.А. Номіровський
Над оновленням програми (2017 рік) працювали:М.І. Бурда, Б.В. Кудренко, О.Я.Біляніна, А.І. Азаренкова, О.І. Буковська, Т.С. Кіндюх, О.Є. Лисенко, А.В. Миляник, Н.В. Панова, А.В. Паньков
Підручник: Єршова А. П., Голобородько В.В., Крижановський О.Ф., Єршов С. В.. Геометрія. Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів (Наказ МОН від 10.05.2016 № 491)
№ з/п |
Тема уроку |
К-сть уроків |
Дата проведення |
Примітка |
Тема 1. Чотирикутники |
||||
1 |
Повторення і узагальнення матеріалу з курсу геометрії 7-го курсу |
1 |
|
|
2 |
Чотирикутники, його елементи. Сума кутів чотирикутника. |
1 |
|
|
3 |
Паралелограм, його властивості |
1 |
|
|
4 |
Розв’язування задач на застосування властивостей паралелограма |
1 |
|
|
5 |
Ознаки паралелограма |
1 |
|
|
6 |
Розв’язування задач на застосування ознак паралелограма |
1 |
|
|
7 |
Прямокутник та його властивості |
1 |
|
|
8,9 |
Ромб та його властивості |
2 |
|
|
10 |
Квадрат та його властивості |
1 |
|
|
11 |
Розв’язування задач з теми «Чотирикутник. паралелограм» |
1 |
|
|
12 |
Контрольна робота №1 «Чотирикутники. Паралелограм» |
1 |
|
|
13 |
Трапеція та її властивості |
1 |
|
|
14,15 |
Розв’язування задач на застосування поняття та властивостей трапеції |
2 |
|
|
16 |
Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника та її властивості |
1 |
|
|
17,18 |
Середня лінія трапеції, її властивості |
2 |
|
|
19,20 |
Розв’язування задач на застосування поняття та властивостей середніх ліній трикутника і трапеції |
2 |
|
|
21 |
Вписані та центральні кути |
1 |
|
|
22 |
Розв’язування задач на застосування поняття вписаних кутів |
1 |
|
|
Тема 2. Подібність трикутників |
||||
23 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнена теорема Фалеса. |
1 |
|
|
24 |
Подібні трикутники. Ознака подібності трикутників за двома кутами |
1 |
|
|
25 |
Ознака подібності трикутників за двома сторонами і кутом між ними |
1 |
|
|
26 |
Ознака подібності трикутників за трьома сторонами |
1 |
|
|
27 |
Застосування подібності трикутників. Властивість медіани та бісектриси трикутника |
1 |
|
|
28 |
Розв’язування задач на ознаки подібності |
1 |
|
|
29 |
Подібність прямокутних трикутників |
1 |
|
|
30 |
Розв’язування задач з теми «Подібність трикутників» |
1 |
|
|
31 |
Контрольна робота №3 «Подібність трикутників» |
1 |
|
|
32 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування прикладних задач |
1 |
|
|
Тема№3 Розв’язування прямокутних трикутників |
||||
33,34 |
Теорема Піфагора |
2 |
|
|
35,36 |
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
2 |
|
|
37 |
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
1 |
|
|
38 |
Значення тригонометричних функцій кутів 30°, 45°, 60° |
1 |
|
|
39,40 |
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
2 |
|
|
41-43 |
Розв’язування прямокутних трикутників |
3 |
|
|
44 |
Розв’язування задач з теми «Розв’язування прямокутних трикутників» |
1 |
|
|
45 |
Контрольна робота №4 «Розв’язування прямокутних трикутників» |
1 |
|
|
46 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач практичного змісту |
1 |
|
|
Тема №4 Многокутники. Площі многокутників |
||||
47 |
Многокутник та його елементи |
1 |
|
|
48 |
Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола |
1 |
|
|
49 |
Сума кутів опуклого многокутника |
1 |
|
|
50 |
Поняття площі многокутника |
1 |
|
|
51 |
Площа прямокутника |
1 |
|
|
52,53 |
Площа паралелограма |
2 |
|
|
54,55 |
Площа трикутника |
2 |
|
|
56,57 |
Площа ромба , трапеції |
2 |
|
|
58,59 |
Розв’язування задач на обчислення площ многокутників |
2 |
|
|
60 |
Контрольна робота №5 «Многокутники . Площі многокутників» |
1 |
|
|
61 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач практичного змісту |
1 |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
||||
62 |
Чотирикутники та їх властивості |
1 |
|
|
63 |
Теорема Фалеса. |
1 |
|
|
64 |
Подібні трикутники |
1 |
|
|
65 |
Теорема Піфагора |
1 |
|
|
66 |
Розв’язування прямокутних трикутників |
1 |
|
|
67 |
Многокутники та їх площі |
1 |
|
|
68 |
Підсумкова контрольна робота за рік |
1 |
|
|
69 |
Аналіз підсумкової контрольної роботи |
1 |
|
|
70 |
Підведення підсумків за рік |
1 |
|
|