Геометрія, 9 кл.
2 години на тиждень, всього 70 годин
(І семестр – 32 години, ІІ семестр – 38 годин)
Програма: Математика. Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Автори: М.І.Бурда, Г.В.Апостолова, В.Г.Бевз, А.Г.Мерзляк, Є.П.Нелін, Н.А.Тарасенкова, Г.М.Янченко, С.Є.Яценко (лист МОН України від 23.12.2004 № 1/11-6611)
Підручник: Геометрія: 9: дворівн. підруч. для загальноосвіт. навч.закл. підруч..
/ Г.В.Апостолова. - К.: Генеза, 2009. - 304 с.: іл.
№ з/п |
Тема уроку |
К-cть годин |
Дата проведення
|
|
Повторення ( 1 год ) |
|
|||
1 |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу |
1 |
|
|
Тема 1. Розв’язування трикутників ( 16 год ) |
|
|||
2 |
Синус, косинус, тангенс кутів від 0˚ до 180˚ |
1 |
|
|
3,4 |
Тригонометричні тотожності |
2 |
|
|
5 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
6 |
Теорема косинусів |
1 |
|
|
7 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
8 |
Теорема синусів |
1 |
|
|
9 |
Розв’язування задач. С/р |
1 |
|
|
10,11 |
Співвідношення між кутами і протилежними сторонами трикутника |
2 |
|
|
12 |
Розв′язування трикутників |
1 |
|
|
13 |
Формули для знаходження площі трикутника |
1 |
|
|
14 |
Прикладні задачі |
1 |
|
|
15 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
16 |
Контрольна робота № 1 «Розв’язування трикутників» |
1 |
|
|
17 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
Тема 2. Правильні многокутники ( 6 год ) |
|
|||
18,19 |
Правильні многокутники. Формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників |
2 |
|
|
20 |
Побудова правильних многокутників |
1 |
|
|
21 |
Довжина кола. Довжина дуги кола. Площа круга та його частин. |
1 |
|
|
22 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
23 |
Контрольна робота №2 «Правильні многокутники» |
1 |
|
|
Тема 3. Декартові координати на площині (10 год) |
|
|||
24 |
Аналіз к/р. Прямокутна система координат на площині |
1 |
|
|
25 |
Координати середини відрізка |
1 |
|
|
26 |
Відстань між двома точками із заданими координатами |
1 |
|
|
27 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
28 |
Рівняння кола |
1 |
|
|
29 |
Рівняння прямої |
1 |
|
|
30 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
31 |
Контрольна робота № 3 «Декартові координати на площині» |
1 |
|
|
32 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
Тема 4. Геометричні перетворення (10 год) |
|
|||
33 |
Переміщення та його властивості |
1 |
|
|
34 |
Симетрія відносно точки і прямої |
1 |
|
|
35 |
Поворот |
1 |
|
|
36 |
Паралельне перенесення. |
1 |
|
|
37 |
Гомотетія |
1 |
|
|
38 |
Подібність фігур |
1 |
|
|
39 |
Площі подібних фігур |
1 |
|
|
40 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
41 |
Контрольна робота № 4 «Геометричні перетворення» |
1 |
|
|
42 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування прикладних задач |
1 |
|
|
Тема 5. Вектори на площині (10 год.) |
|
|||
43 |
Вектор. Модуль і напрям вектора |
1 |
|
|
44 |
Рівність векторів |
1 |
|
|
45 |
Координати вектора |
1 |
|
|
46 |
Додавання і віднімання векторів |
2 |
|
|
47 |
Множення вектора на число |
1 |
|
|
48 |
Колінеарні вектори. |
1 |
|
|
49 |
Скалярний добуток векторів |
1 |
|
|
50 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
51 |
Контрольна робота № 5 «Вектори на площині» |
1 |
|
|
52 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
Тема 6. Початкові відомості стереометрії (8 год.) |
|
|||
53 |
Взаємне розташування прямих у просторі. Взаємне розташування площин |
1 |
|
|
54 |
Взаємне розташування прямої та площини. Перпендикуляр до площини |
1 |
|
|
55 |
Пряма призма. Піраміда. Площі поверхонь та об’єм призми і піраміди |
1 |
|
|
56 |
Циліндр. Конус. Куля. Площі поверхонь і об’єми циліндра, конуса і кулі |
1 |
|
|
57 |
Розв’язування задач на обчислення площ поверхонь і об’ємів. |
1 |
|
|
58 |
Розв’язування прикладних задач |
1 |
|
|
59 |
Контрольна робота № 6 «Початкові відомості з стереометрії |
1 |
|
|
Тема 7. Повторення і систематизація навчального матеріалу (9 год) |
|
|||
60 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування трикутників |
1 |
|
|
61 |
Правильні многокутники |
1 |
|
|
62 |
Декартові координати на площині |
1 |
|
|
63 |
Геометричні перетворення |
1 |
|
|
64 |
Вектори на площині |
1 |
|
|
65 |
Узагальнення навчального матеріалу |
1 |
|
|
66 |
Контрольна робота № 7 (підсумкова) |
1 |
|
|
67 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування прикладних та цікавих задач |
1 |
|
|
68 |
Розв’язування прикладних і цікавих задач |
1 |
|
|