06 травня (4-Б)

Тема. Пристрої введення та виведення інформації

Повторіть пристрої введення та виведення інформації, переглянувши відео урок

 

Робота в друкованих зошитах

 

Урок 29 "Пристрої введення та виведення інформації": виконай вправи 1, 2, 3, 4

 

 

Надішли фотозвіт про виконання завдань на електронну пошту yurchenkomari80@gmail.com



27 квітня (4-А)     29 квітня (4-Б)

 

Тема. Складові комп'ютера. Пристрої введення та виведення інформації

Переглянь відео урок

Запам’ятай!

ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП'ЮТЕРА:

- системний блок;
- монітор;
- клавіатура;
- миша.

                           ПРИСТРОЇ

ВВЕДЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ:     ВИВЕДЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ: 

- клавіатура;                      - монітор;

- миша;                             - навушники;

- вебкамера;                     - колонки;

- сканер;                           - принтер.

- мікрофон.


2. Перевірь себе:

         Інтерактивна вправа 1

         Інтерактивна вправа 2

3. Надішли фотозвіт про виконання завдань на електронну пошту yurchenkomari80@gmail.com


20 квітня (4-А)   22 квітня (4-Б)

Тема. Передавання інформації

Запам’ятай!

ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ:

- передавання інформації;

- опрацювання інформації;

зберігання інформації;

захист інформації.

Схема передачі інформації


2. Перевірь себе!   Інтерактивна вправа

3. Робота в друкованих зошитах:

Урок 28 "Передавання інформації": виконай вправи 1,3, 5

4. Надішли фотозвіт про виконання завдань на електронну пошту yurchenkomari80@gmail.com


13 квітня (4-А)                          15 квітня (4-Б клас)

Тема. Перетворення інформації з текстової у графічну за допомогою схем, діаграм

1. Переглянь відео урок 

12.    Запам’ятай:

Способи подання повідомлень: текстовий, графічний, звуковий, умовні жести та сигнали, комбінований.

Зверни увагу!!!

За допомогою табличного процесора Excel можна перетворити текстову інформацію у графічну, тобто подати її у вигляді діаграми. а бажанням можеш спробувати повторити цю роботу на своєму комп'ютері) 


2. Перевірь себе!   Інтерактивна вправа

3. Робота в друкованих зошитах:

Урок 26 "Перетворення інформації з текстової у графічну форму": виконай вправи 1,2,3

4. Надішли фотозвіт про виконання завдань на електронну пошту yurchenkomari80@gmail.com


12 cічня (4-А)                  14 січня (4-Б)

Тема. Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів

Завдання 1.

 

    Повторимо правила безпечного користування Інтернетом:

Інтерактивна вправа 1

Інтерактивна вправа 2

 

Завдання 2.

Перегляньте відео "Пошук даних в Інтернеті"

Завдання 3.

Практична робота

"Знайомство з дитячим порталом Пустунчик"

1. Відкрийте сайт Пустунчик

Вказівка: у рядку пошуку пошукової системи введіть ключові слова  дитячий портал Пустунчик

2. Відшукайте на сайті вкладку "Віртуальна школа"

3. Ознайомся з навчальними матеріалами рубрики "Віртуальна школа" дитячого портала Пустунчик.



19 cічня (4-А)                 21 січня (4-Б)

Тема.Співпраця в Інтернеті

Завдання 1.

ЗАПАМ'ЯТАЙ!!!

Співпраця в Інтернеті  – процес, при якому люди разом займаються інтелектуальною, науковою або  практичною діяльністю.

Загалом електронна співпраця об’єднує людей за допомогою таких інструментів як: інтернет-сайти, електронна пошта, служби миттєвого обміну інформацією, соціальні мережі.

Співпраця в Інтернеті дозволяє людям спілкуватися в будь-який час та з будь-якого місця та обмінюватися інформацією, співпрацювати в спільних документах, вчитися разом, спільно приймати рішення та вирішувати проблеми, що з’являються.

Спільноти

Існують сайти, на які можна надсилати свої розповіді, повідомлення, задавати питання. Все це можна прочитати, обговорити, поділитися своїми враженнями, тобто знайти людей зі спільними інтересами та захопленнями. У такий спосіб навколо сайта формується інтернет-спільнота.

Інтернет-спільнота – група людей зі спільними інтересами, які спілкуються за допомогою Інтернету. 


Завдання 2.

Виконай вправу "Співпраця в інтернеті"

 

Завдання 3

В робочих зошитах виконай завдання 1, 3 стор. 34, 35